Program Online edukacija „Umijeće komuniciranja“ omogućit će vam da usavršite svoje komunikacijske vještine. Jer, upravo ove vještine danas otvaraju nove puteve, nalaze posao, omogućuju ostvarenje zamišljenih projekata, zbog njih nam vjeruju ili ne, zahvaljujući njima bolje uspijevamo ostvariti ono što želimo, drugi nas žele saslušati kao i mi njih pa tako i naša ideja uvijek lakše pronalazi svoj put!
Ponuda uključuje: Online tečajevi - Umijeće komuniciranja - 3 opcije
Opcija 1 - Moć pregovaranja
Opcija 2 - Umijeće prezentiranja
Opcija 3 - Kultura poslovnog komuniciranja
Što vam donosi edukacija "Moć pregovaranja"?
Što
to neke ljude čini boljim pregovaračima od drugih? Zašto neki gotovo
uvijek uspiju „dovući vodu na svoj mlin“? Jer imaju bolje razvijenu
vještinu pregovaranja! Ali, ta vještina nije samo stvar predispozicija.
Ona se može naučiti! Naravno, kao i učenje svake druge vještine, to
zahtijeva određeno vrijeme, trud i znanja.
Iako
pregovori često imaju karakteristiku sukoba interesa - mogućnost da
jedna strana gubi, a druga dobiva, to ne mora uvijek biti tako. Uloga
pregovora je da se postigne najbolje rješenje za obje strane. Stoga, ako
pregovore promatramo kao proces rješavanja problema, onda oni mogu
imati notu kreativnosti.
Cilj uspješnog pregovaranja je kreativno pronaći rješenja koja osiguravaju:
najbolji
mogući ishod za vaš posao; zadovoljne klijente koji su sretni što
posluju s vama i žele nastaviti to poslovanje; reputaciju tvrdog
pregovarača, ali vrijednog poštovanja.
U ovoj edukaciji izložit
ćemo osnovne elemente pregovora koji su vam potrebni u poslovnom i
privatnom životu. Iskoristite ta znanja, vježbajte i postanite vrsni
pregovarači.
Što vam donosi edukacija "Umijeće prezentiranja"?
Prezentacije
nisu predavanja. U današnjm svijetu prezentacije su, kao i izvještaji,
naprosto način komunikacije kojim se ideje, informacije i postignuća
prenose grupama. I to moćan način, ali i vještina koja se može -
naučiti.
Kako se provodi prezentacija?
U ograničenom trajanju (unaprijed utvrđenom/dogovorenom vremenu);
Po određenim pravilima (dogovorena tema, predstavljanje prezentera, vremenska kontrola, s pauzom ili bez...);
Uz ispunjavanje odgovarajućih tehničkih uvjeta (prostor, audio-tehnika/ozvučenje po potrebi, osvjetljenje...);
Uz korištenje vizualizacije i diskusijskih tehnika (prezentacijska tehnika, komunikacija sa slušateljstvom).
Pružanje
detaljnih informacija nije namjena prezentacije. Prezentacijama se
slušatelje informira o ključnim inicijativama, promjenama, itd., a
ukoliko je potrebno upoznati ih s detaljima, za to se koristi pisana
komunikacija.
Što vam donosi edukacija "Kultura poslovnog komuniciranja"?
Uspjeh
u poslu zasigurno ovisi o kvaliteti određenog posla, dobrom proizvodu
ili besprijekornoj usluzi. Ali, dobra komunikacija je presudna. Naravno,
svi se slažemo s tom tvrdnjom koju potkrepljuju brojna eminentna
istraživanja isto tako eminentnih stručnjaka. Iako znamo vrijednost
komunikacijskih vještina, još uvijek se samo rijetki od nas mogu njima i
pohvaliti.
Naše komunikacijske vještine su još uvijek prilično
slabe. Potvrđuju to, primjerice, brojni poslovni nesporazumi, nedovoljno
jasna i neorganizirana komunikacija koja rezultira zakašnjelim
donošenjem odluka, nerazumijevanje iz različitih razloga (neslušanje
kolega na sastanku, loše prenesena informacija, nevješto napisan
e-mail…).Danas je teško i razmišljati o poslu ne znamo li komunicirati.
Nekada
se toleriralo da različiti stručnjaci izvanredno rade svoj posao, ali
ne znaju o njemu progovoriti ni riječi, opisati projekt te ga, na kraju,
i prodati. Danas se i od ekscentričnih genijalaca očekuje da znaju
obaviti poslovni razgovor, napisati uljudan e-mail, prezentirati svoj
poslovni projekt, timski surađivati. I, kako bi sve bilo još teže, sve
to uz adekvatnu neverbalnu komunikaciju koja prati njihovu poruku.
Vrlo
je jednostavno zaključiti zašto se danas od zaposlenika traže razvijene
komunikacijske vještine - loša poslovna komunikacija je skupa!