LJETO U PULI! Provedite 4, 5 ili 7 noćenja s Polupansionom za 2 osobe u dvokrevetnoj sobi u Hotelu Pula! Kupon vrijedi do kraja kolovoza! Nezaboravno ljeto po najpovoljnijim cijenama na tržištu!

19 prodanihNe možete kupovati dalje! Ponuda je završila!
Prijavite se na newsletter da ne bi više nikad propustili ovako dobre ponude!

Hotel "Pula" *** udaljen je nekoliko metara od prekrasne zelene šume koja vodi do predivne čiste obale s pitomom šljunčanom plažom te samo 2 km od centra grada i pulske Arene!

Hotel Pula je tek jedan u nizu smještajnih objekata u kojima Istra ugošćuje svoje posjetitelje. Jedinstven je i prepoznatljiv po pitomosti i slikovitosti krajolika te srdačnosti i ljubaznosti domaćina zbog čega s pravom nosi i drugo ime „Hotel with Heart“.

Izaberite između 3 ponude:

Ponuda 1 uključuje: 5 dana uz 4 noćenja u dvokrevetnoj sobi + doručak i večera, sve za 2 osobe.
Ponuda 2 uključuje: 6 dana uz 5 noćenja u dvokrevetnoj sobi + doručak i večera, sve za 2 osobe
Ponuda 3 uključuje: 8 dana uz 7 noćenja u dvokrevetnoj sobi + doručak i večera, sve za 2 osobe.

Prije kupnje kupona obavezno provjeriti raspoloživost na telefon 052 386 922.

Hotel "Pula" *** udaljen je nekoliko metara od prekrasne zelene šume koja vodi do predivne čiste obale s pitomom šljunčanom plažom. Hotel Pula je samo 2 km udaljen od centra grada kojeg krase raskošni spomenici iz rimskog razdoblja kao što je slavni amfiteatar Arena.

Uz veoma čist okoliš hotela, nekoliko smo metara udaljeni od prekrasnih plaža , triatlon staze, 12 tenis terena, 2 nogometna igrališta (trava), atletske staze, višenamjenski sportski centar i mnogo više. Okruženje je idealno za treninge i pripreme sportskih klubova.

Što hotel i sobe sadrže pogledajte na njihovoj službenoj stranici, klikom OVDJE.


Bilo da vaš dolazak u Pulu motivira sport i rekreacija, more i ljeto, poslovni susreti, prigodan odmor ili vas jednostavno put nanese...hotel Pula je tu za vas tijekom cijele godine.


Vođen željom i preferencijom svojih gostiju, hotel je usmjeren na njihovo ukupno zadovoljstvo što postiže kontinuiranim poboljšanjem i oplemenjivanjem postojeće usluge, praćenjem trendova u turizmu te prilagodbi novim standardima poslovanja. Orjentiran je k društvenoj i eko osvještenosti u turizmu.