[RI] Residental Exclusive&Institut za neuroekonomiju - Bihevioralna ekonomija, Suvremeni trendovi tržišne komunikacije, Service management i neuromarketing, Facilitativno liderstvo radionice za 189kn!

1 prodanNe možete kupovati dalje! Ponuda je završila!
Prijavite se na newsletter da ne bi više nikad propustili ovako dobre ponude!

Svi sudionici će dobiti potvrdu o sudjelovanju Instituta za neuroekonomiju u Zagrebu! SUPER POGODNOSTI: uz kupljena 2 kupona 1 seminar po izboru GRATIS! Kupon vrijedi isključivo za termin 27.-28.02.2017.! SVI TROŠKOVI UKLJUČENI! Prije kupnje kupona odaberite između 4 radionice!

Ponuda uključuje: Bihevioralna ekonomija (BE) i „Teorija igara“, Suvremeni trendovi tržišne komunikacije, Service management i neuromarketing, Facilitativno liderstvo - 4 radionice svaka po samo 189 kn!


SVI TROŠKOVI UKLJUČENI! 

POGODNOSTI: uz kupljena 2 kupona 1 seminar po izboru GRATIS!

   

Prije kupnje odaberite radionicu: 

Opcija 1) Bihevioralna ekonomija (BE) i „Teorija igara“ za 189 kn 

Opcija 2) Suvremeni trendovi tržišne komunikacije – „High tech – high touch“ za 189 kn 

Opcija 3) Service management i neuromarketing za 189 kn 

Opcija 4) Facilitativno liderstvo – organizacijsko učenje i etika poslovanja za 189 kn


Svi sudionici će dobiti potvrdu o sudjelovanju Instituta za neuroekonomiju u Zagrebu.



Bihevioralna ekonomija (BE) i „Teorija igara“


Nova ekonomska disciplina koja koristi spoznaje o socijalnim, kognitivnim i emotivnim fenomenima u utjecaju na ekonomsko ponašanje društva te utjecaja pojedinca na ekonomsko odlučivanje.

Za razliku od klasične ekonomije i homo economicusa, bihevioralna ekonomija predstavlja pokušaj da se psihološki realnija shvaćanja uključe u ekonomske procese. U praksi se može pratiti pomoću „nacionalnog indexa sreće“ dok u teoriji koristi metodologiju i rezultate društvenih znanosti, ponajviše psihologije potrošača i organizacijskog managementa.


Kada ljudi donose iracionalne i nesigurne financijske odluke? Pod utjecajem psihologije mase ili kockarskom pogreškom? Odgovor na to pitanje objašnjava područje bihevioralne ekonomije koja nastoji da se psihološki realnija shvaćanja uključe u ekonmske procese.


Facilitativno liderstvo – organizacijsko učenje i etika poslovanja


Djelovati facilitativno ili više unilateralno? Što nam ti pojmovi govore?

Govore o modelu zajedničkog organizacijskog učenja i ispravnijem stavu prema poslovanju koji stvara dugoročne pozitivne rezultate. 

Upozorenje! Pristup facilitativnog liderstva nije dostupan isključivo formalnim liderima!!


Model zajedničkog organizacijskg učenjanja temelji se na 4 vrijednosti koje su polazište ove teme:

1. Ispravne informacije

2. Slobodan i informiran izbor

3. Interna posvećenost

4. Suosjećanje


Kako postati facilitativan lider i stvoriti tim spremnog učiti od drugih i za druge?

Naučite zajedno s nama!



Service management i neuromarketing


Naše tržište još uvijek nije dovoljno razvilo ponudu i potražnju, barem ne na toj razini da bi mogle teći kumulativno i pritom se razvijati proporcionalno. Kako razviti takav proces i što bi to u praksi značilo? Fokus na vlasništvo, ljude i procese na tržištu.

Inovacija tržišnih usluga i briga za potrošače nikada nije predstavljala veći izazov menadžerima nego danas, u 21.st. kada je glavno marketinško pravilo da je kupac uvijek u pravu. Stječu se bitne, individualne potrošačke navike, rastu očekivanja kupaca i pritom dolazi do realokacije tržišnih resursa. Sami potrošači se aktivno uključuju u pozicioniranje roba i usluga te se stvaraju novi potrošački modeli interaktivnih usluga poput self -  service i c- commmerce te e-quality modela. Korak dalje u istraživanju ovog područja napravili su psiholozi s Harvarda 1990., kada su odlučili spojiti klasični marketing i znanstvene činjenice te stvorili koncept – neuromarketing. Pomoću sustavnijeg znanstvenog pristupa i tehnologije odlučili su istražiti elementarne ljudske reakcije, znači emocije i percepciju kako bi dobili određene rezultate pomoću kojih bi objasnili kada, kako i zašto donosimo određene ekonomske i druge odluke te što je fokus zbivanja jednog homo economicusa- „mimetizam“ ili kriticizam djelovanja tržišta? 


Suvremeni trendovi tržišne komunikacije – „High tech – high touch“


Kako sve komuniciramo? Kako nas drugi vide kroz našu komunikaciju?

Uspješni pojedinci mnogo vremena ulažu u razvoj komunikacijskih vještina dok manje uspješni nisu niti svjesni što im zapravo nedostaje – upravo to što ne pridaju dovoljno važnosti komuniciranju.


Komuniciranje predstavlja sporazumijevanje, prijenos informacija, poruka i iskustava, stvaranje novih znanja i ideja no prije svega to je VJEŠTINA. Svaka vještina se može naučiti i unaprijediti pa tako i ova. Svjedoci smo pojave novih trendova koji teže ciljanom izražavanju putem novih medija tzv. „high tech – high touch“ ili krojenje poruke po mjeri njenih korisnika.


Ulagati u veći značaj osobnog imidža ili jednostavno biti empatičan te djelovati na emotivnu inteligenciju pojedinca?  Odgovore na ta i još mnoga pitanja otkrit će Vam ljudi koji su to jednostavno morali sami otkriti.