Umjetnička djela likovnog genija u Zagrebu! Posjetite Klovićeve dvore i uživajte u remek djelima Pabla Picassa iz postave muzeja Picasso u Parizu za samo 40 kuna!

2982 prodanaNe možete kupovati dalje! Ponuda je završila!
Prijavite se na newsletter da ne bi više nikad propustili ovako dobre ponude!

Picasso je najveći, o tome nema spora. Zašto i kako njegova lica s očima en face i nosom iz profila obožava toliko ljudi ostat će vječna tajna, ali on je Picasso i misterij nadilaženja svih granica sadržan je u njegovom imenu!

Ponuda uključuje:

pojedinačnu ulaznicu za izložbu Remek-djela iz Muzeja Picasso, Pariz u Galeriji Klovićevi dvori.


Picasso je naš svijet napučio nezaboravnim figurama, on je našem govoru dodao nove pridjeve i atribute. Zaveo nas je i začarao kao i sve svoje neutješne i nezaboravne ljubavnice, najljepše žene koje nisu mogle odoljeti vulkanskoj energiji slikarskoga genija. Zato želimo da nas njegove slike,  njegove skulpture, njegove fotografije ponesu do one očaranosti životom gdje i tuga i radost sjaje silinom emocija i smislom postojanja.


Izložba Remek-djela iz Muzeja Picasso, Pariz prikazuje više od stotinu radova i dokumenata koji ocrtavaju uzbudljivo umjetničko putovanje od ranih radova do posljednjih godina njegovog dugog i plodnog života. Slike, skulpture i fotografije nanizane u kronološkom slijedu započinju sa slikom četrnaestogodišnjeg Picassa Čovjek s kapom (1895.) na kojoj on ispituje slikarsko nasljeđe svojih velikih španjolskih slikarskih očeva. U sljedećem tipičnom radu plavog perioda Portretu muškarca (1902.-1903.) predstavlja se u sasvim drugom svjetlu, kao tužni lik podložan sudbini ukletog umjetnika. Izložba će tako kroz najraznovrsnije oblike paralelnih izražajnih formi pokazati bogatstvo različitosti, neiscrpne kreativnosti, nenadmašnog majstorstva u svim umjetničkim fazama velikog stvaratelja modernizma: plavi i ružičasti period, protokubizam i istraživanja Afrike, amblematske radove sintetičkog kubizma, „klasični“ period, nadrealističku fazu te kasne slike. Izložba završava autoportretom Nedjelja završenim neposredno pred smrt 1971. godine, kojim ponovno odaje počast Velasquezu, Rembrandtu i Goyi.


Pomaknuo je granice umjetnosti, uzdrmao tradicionalne slikarske žanrove i stvorio novu slikarsku epistemologiju. Vladao je svojom epohom bez premca. Posljednji od modernista, bio je prvi od suvremenika. No, iza čovjeka koji je postao mit i iza tržišne vrijednosti njegova potpisa ostaje složeno djelo umjetnika i slikara, svakako, ali prije svega stvaraoca.