Na dvodnevnom seminaru u Zagrebu, 2. i 3.7.12. saznajte kako napraviti newsletter koji će privući pozornost potencijalnih kupaca, te Vama povećati prodaju!
Dvodnevni seminar o e-mail marketingu se održava 2. i 3. srpnja u poslijepodnevnim satima u Zagrebu.
Na ovom seminaru saznajte više o ulozi e-maila u marketing mixu, o stvaranju "baze" vjernih kupaca i njihovoj lojalnosti, o odanosti brandu. Saznajte najnovije primjere iz prakse koji osiguravaju isporučivost, čitanost i konverziju.
Preduvjeti:
poznavanje rada u web pregledniku (eng. browseru) razumijevanje osnovnih pojmova vezanih uz Internet dolazak s prijenosnim računalom
Tko bi trebao doći?
Ova radionica otvorena je za sve. Posebno ga preporučujemo web poduzetnicima, zaposlenima u web marketingu, marketing managerima, community managerima i PR-ovcima koji upravljaju marketingom i oglašavanjem te komunikacijom. Dolazak na seminar se preporuča i svima koji se bave prodajom.
Program
Polaznici ovog seminara mogu aktivno sudjelovati u učenju i grupnoj diskusiji gdje predavač izravno odgovara na njihova pitanja. Znanja koja polaznici dobiju na radionici moći će odmah sljedeći dan primjeniti u svom web poslovanju.
Kako djeluje e-mail marketing? Baza Pripremanje i slanje poruka Statistika Praktični prikaz upotrebe alata za email marketing Analiza primjera polaznika
Što ćete naučiti:
Na seminaru ćete dobiti konkretne odgovore:
Kako profitabilno raditi e-mail marketing u praksi? Kako legalno dobiti bazu e-mailova i stvoriti svoj medij? Kakav sadržaj slati u e-mailu, kako bi se primateljima svidjele poruke? Kako napisati dobar subject poruke? Kako napisat efikasan prodajni e-mail? Koje sve statistike možete pratiti? Kakva je psihologija direktnog i e-mail marketinga? Testiranje. Kako to možete jednostavno raditi? Kako vam mogu kod toga pomoći moderni alati? Content marketing. Hype ili profitabilna stvar? Što sprečava prodaju na vašem landing pageu?