Dvodnevni seminar u Zagrebu: kako pripremiti newsletter? Uz 65% popusta saznajte sve tajne e - mail marketinga!

3 prodanaNe možete kupovati dalje! Ponuda je završila!
Prijavite se na newsletter da ne bi više nikad propustili ovako dobre ponude!
Puna cijena 331,81 €
Ušteda 65%
Cijena 116,13 €

Na dvodnevnom seminaru u Zagrebu, 2. i 3.7.12. saznajte kako napraviti newsletter koji će privući pozornost potencijalnih kupaca, te Vama povećati prodaju!

Dvodnevni seminar o e-mail marketingu se održava 2. i 3. srpnja u poslijepodnevnim satima u Zagrebu.

Na ovom seminaru saznajte više o ulozi e-maila u marketing mixu, o stvaranju "baze" vjernih kupaca i njihovoj lojalnosti, o odanosti brandu. Saznajte najnovije primjere iz prakse koji osiguravaju isporučivost, čitanost i konverziju.

Preduvjeti:

poznavanje rada u web pregledniku (eng. browseru)
razumijevanje osnovnih pojmova vezanih uz Internet
dolazak s prijenosnim računalom

Tko bi trebao doći?

Ova radionica otvorena je za sve. Posebno ga preporučujemo web poduzetnicima, zaposlenima u web marketingu, marketing managerima, community managerima i PR-ovcima koji upravljaju marketingom i oglašavanjem te komunikacijom. Dolazak na seminar se preporuča i svima koji se bave prodajom.

Program

Polaznici ovog seminara mogu aktivno sudjelovati u učenju i grupnoj diskusiji gdje predavač izravno odgovara na njihova pitanja. Znanja koja polaznici dobiju na radionici moći će odmah sljedeći dan primjeniti u svom web poslovanju.

Kako djeluje e-mail marketing?
Baza
Pripremanje i slanje poruka
Statistika
Praktični prikaz upotrebe alata za email marketing
Analiza primjera polaznika

Što ćete naučiti:

Na seminaru ćete dobiti konkretne odgovore:

Kako profitabilno raditi e-mail marketing u praksi?
Kako legalno dobiti bazu e-mailova i stvoriti svoj medij?
Kakav sadržaj slati u e-mailu, kako bi se primateljima svidjele poruke?
Kako napisati dobar subject poruke?
Kako napisat efikasan prodajni e-mail?
Koje sve statistike možete pratiti?
Kakva je psihologija direktnog i e-mail marketinga?
Testiranje. Kako to možete jednostavno raditi?
Kako vam mogu kod toga pomoći moderni alati?
Content marketing. Hype ili profitabilna stvar?
Što sprečava prodaju na vašem landing pageu?