Proslavite Novu godinu u Puli! Uživajte i zabavljajte se u Hotelu Pula 3* uz 3 dana/2 noćenja s polupansionom, glazbenom večerom 30.12., svečanom večerom i dočekom uz glazbu...za 950 kn/osobi!

36 prodanihNe možete kupovati dalje! Ponuda je završila!
Prijavite se na newsletter da ne bi više nikad propustili ovako dobre ponude!

Za proslavu Nove 2020. otputujte u veličanstvenu Pulu i osigurajte si nezaboravan provod uz novogodišnji paket Hotela Pula 3*! Kupon vrijedi u periodu od 29.12.19. do 05.01.20.

Hotel Pula 3* je tek jedan u nizu smještajnih objekata u kojima Istra ugošćuje svoje posjetitelje. Jedinstven je i prepoznatljiv po pitomosti i slikovitosti krajolika te srdačnosti i ljubaznosti domaćina zbog čega s pravom nosi i drugo ime "Hotel with heart". 

Bogati novogodišnji menu pogledajte ovdje!

Bilo da vaš dolazak u Pulu motivira sport i rekreacija, more i ljeto, poslovni susreti, prigodan odmor ili vas jednostavno put nanese… hotel Pula je tu za vas tijekom cijele godine.

Udaljen je nekoliko metara od prekrasne zelene šume koja vodi do predivne čiste obale s pitomom šljunčanom plažom. Nudi 172 dvokrevetne sobe ili 8 apartmana sa dvije spavaće sobe i jednim dnevnim boravkom, sa ili bez balkona, morska ili park strana. 

Sobe i apartmani imaju: TV, klima uređaj, besplatni WiFi internet, telefon, sef. Sadržaj hotela: velika sala za ručanje, a la carte restoran Kažun, lounge bar, internet caffe, besplatan bežični pristup internetu u cijelom hotelu, vanjska terasa, otvoreni bazen, disco klub, banket sala, fitness centar, sauna, masaža, frizer, mjenjačnica, gift shop, rent-a-bike.

Uz veoma čist okoliš hotela, nekoliko smo metara udaljeni od prekrasnih plaža , triatlon staze, 12 tenis terena, 2 nogometna igrališta (trava), atletske staze, višenamjenski sportski centar i mnogo više. Okruženje je idealno za treninge i pripreme sportskih klubova. Hotel Pula je samo 2km udaljen od centra grada kojeg krase raskošni spomenici iz rimskog razdoblja kao što je slavni amfiteatar Arena.

Vođen željom i preferencijom svojih gostiju, hotel je usmjeren na njihovo ukupno zadovoljstvo što postiže kontinuiranim poboljšanjem i oplemenjivanjem postojeće usluge, praćenjem trendova u turizmu te prilagodbi novim standardima poslovanja. Orijentiran je k društvenoj i eko osvještenosti u turizmu.