Provedite slobodno vrijeme u zimskom i zaljubljenom uživanju! U Hotelu Pula 3* u Puli očekuje Vas paket 3 dana/2 noćenja s polupansionom za Valentinovo za samo 570 kn/osobi!

17 prodanihNe možete kupovati dalje! Ponuda je završila!
Prijavite se na newsletter da ne bi više nikad propustili ovako dobre ponude!

U ponudi uključena i ulaznica za gradske bazene! Izaberite svoje vrijeme za odmor u Hotelu Pula 3*, a spajanjem kupona produžite svoj odmor i Valentinovo za pamćenje... Kupon vrijedi do 28.02.2020.

Hotel Pula 3* je tek jedan u nizu smještajnih objekata u kojima Istra ugošćuje svoje posjetitelje. Jedinstven je i prepoznatljiv po pitomosti i slikovitosti krajolika te srdačnosti i ljubaznosti domaćina zbog čega s pravom nosi i drugo ime Hotel with heart

U cijenu uključena i ulaznica za gradske bazene!

Bilo da vaš dolazak u Pulu motivira sport i rekreacija, more i ljeto, poslovni susreti, prigodan odmor ili vas jednostavno put nanese… hotel Pula je tu za vas tijekom cijele godine.

Udaljen je nekoliko metara od prekrasne zelene šume koja vodi do predivne čiste obale s pitomom šljunčanom plažom. Nudi 172 dvokrevetne sobe ili 8 apartmana sa dvije spavaće sobe i jednim dnevnim boravkom, sa ili bez balkona, morska ili park strana. 

Sobe i apartmani imaju: TV, klima uređaj, besplatni WiFi internet, telefon, sef. Sadržaj hotela: velika sala za ručanje, a la carte restoran Kažun, lounge bar, internet caffe, besplatan bežični pristup internetu u cijelom hotelu, vanjska terasa, otvoreni bazen, disco klub, banket sala, fitness centar, sauna, masaža, frizer, mjenjačnica, gift shop, rent-a-bike.

Uz veoma čist okoliš hotela, nekoliko smo metara udaljeni od prekrasnih plaža , triatlon staze, 12 tenis terena, 2 nogometna igrališta (trava), atletske staze, višenamjenski sportski centar i mnogo više. Okruženje je idealno za treninge i pripreme sportskih klubova. Hotel Pula je samo 2km udaljen od centra grada kojeg krase raskošni spomenici iz rimskog razdoblja kao što je slavni amfiteatar Arena.

Vođen željom i preferencijom svojih gostiju, hotel je usmjeren na njihovo ukupno zadovoljstvo što postiže kontinuiranim poboljšanjem i oplemenjivanjem postojeće usluge, praćenjem trendova u turizmu te prilagodbi novim standardima poslovanja. Orijentiran je k društvenoj i eko osvještenosti u turizmu.