U moru natjecatelja na sve napučenijim tržištima od temeljne je važnosti stvoriti poslovni “image” koji je u potpunosti različit od svih drugih! Kupon u ruke i pravac na seminar!
„EKSPERT PRODAJE: KAKO USPJEŠNO PRODAVATI U VREMENI
MA KRIZE?“
KOJI JE CILJ SEMINARA?
Stvaranje psihologije “pobjednika” u organizacijskim i prodajnim aktivnostima na fluktuacijskim tržištima obilježenim konkurencijskim pritiscima u liberalizacijskim uvjetima poslovanja. Poduzeće čine ljudski resursi i njihova znanja, te su oni komparativna prednost u ostvarenju poslovnih ciljeva poduzeća.
Moderna znanja iz menadžmenta i prodaje presudan su uteg na vazi stvaranja prepoznatljivosti i različitosti u odnosu prema konkurenciji.
KOME JE SEMINAR NAMIJENJEN?
Voditeljima i direktorima poduzeća i prodajnih timova orijentiranima k uspješnom kontaktu s krajnjim kupcima i poslovnim subjektima, članovima
prodajnog tima i komercijalistima, Key Account Managerima, svima koji rade u B2B i B2C okruženju, vlasnicima malih i srednjih poduzeća, svima koji žele uspješno svladati prodajne prepreke na stalno promjenjljivim
tržištima.
KOJE ĆE VJEŠTINE POLAZNICI STEĆI NA SEMINARU?
Uspješno ostvarivanje poslovnih ciljeva. Prepoznavanje motivacijskih procesa i njihova primjena u kvalitetnom, poslovnom odnosu s klijenti
ma, a isto tako i u radu s članovima tima. Ugradnja komunikacijskih vještina u poslovnim odnosima, sastancima i nastupu na tržištu. Vođenje, kvalitetnih prodajnih razgovora, tehnike postavljanja pitanja i prepoznavanja psihologije klijenata. Tehnike zaključenja prodaje. Vještine postprodajnih usluga.