Kako uspješno organizirati event otkrijte kroz jednodnevni seminar u petak 30.05. ili subotu 31.05.2014. u Zagrebu uz 50% popusta!

Ne možete kupovati dalje! Ponuda je završila!
Prijavite se na newsletter da ne bi više nikad propustili ovako dobre ponude!

Samostalno organizirajte event! Naučite sve tajne dobre organizacije kroz jednodnevni tečaj u Zagrebu uz 50% popusta!

OTKAŽITE SVE EVENTE...

dok ne odgovorite na pitanja koja si svaki organizator eventa treba postaviti prije pokretanja planiranja i realizacije. Situacija na tržištu zahtijeva sve veći angažman oko kupaca, a eventi se sve manje organiziraju.

I smanjeni broj ljudi te reorganizacije unutar firme zahtijevaju sve veći angažman od zaposlenika, a smanjuje se broj internih okupljanja. Nije li to paradoks? Pa zapravo i nije.

Osigurali ste budžet za event i odlučili ste pozvati partnere, ali vam se prijavilo malo sudionika.

Poznajete li svoju publiku?

Za neke evente su sudionici spremni platiti visoke iznose kotizacija i smještaj i budu odlično posjećeni, a vi se svojoj publici ustručavate naplatiti minimalni iznos.

Istina je da i sami možete organizirati event, ali pitanje je s koliko uspjeha, uzaludno potrošene energije ili nepotrebnih troškova. Govorite li jezikom svojih dobavljača?

Seminar je rezultat žive prakse kroz 20 godina rada, u kojima sam sudjelovala kao organizator ili gost. Gledala sam evente očima organizatora i gosta. Dodatno se educirala kao profesionalni organizator kongresa posjećujući predavanja stranih predavača. U stalnom kontaktu sa strukom, trendovima u meeting industriji te kupcima i dobavljačima koji su također sudjelovali u formiranju sadržaja ovog seminara.

Kome je seminar namijenjen?
Event planerima, voditeljima odjela, product managerima, HR i marketing odjelima, poslovnim tajnicama, voditeljima ureda, svima koji su uključeni u proces planiranja i/ili realizacije evenata

TEME seminara
cilj eventa- 7 točaka eventa: budžetiranje eventa: analiza rizika eventa: komunikacija s publikom: komunikacija s dobavljačima: ROI eventa: To do lista (Tko šta radi?): faze u životu eventa: novi eventi, nove tehnologije.

Seminar se organizira za grupe do max 10 polaznika radi dobre interakcije, sadrži brojne vježbe, polaznici dobivaju skriptu, a ostajući u kontaktu s nama i korisne informacije iz svijeta meeting industrije.

Mjesto održavanja: Business Showroom, Gajeva 49
Trajanje: od 9 do 16 sati, jednodnevni seminar
Predavač: Ana Rakić, ekonomist, vlasnik event agencije
Datum održavanja: 30.05. i 31.05.

Nakon kupnje kupona javiti se Partneru putem maila, kako biste dobili sve potrebne informacije: ana.rakic@jagma.hr ili putem mobitela 098/987 55 90