Program interaktivnih online edukacija: "Moć pregovaranja", "Umijeće prezentiranja" ili "Kultura poslovnog komuniciranja" za samo 80 kuna!

9 prodanihNe možete kupovati dalje! Ponuda je završila!
Prijavite se na newsletter da ne bi više nikad propustili ovako dobre ponude!

Program interaktivnih online edukacija „Umijeće komuniciranja“ omogućit će vam da usavršite svoje komunikacijske vještine. Jer, upravo ove vještine danas otvaraju nove puteve, nalaze posao, omogućuju ostvarenje zamišljenih projekata, zbog njih nam vjeruju ili ne, zahvaljujući njima bolje uspijevamo ostvariti ono što želimo, drugi nas žele saslušati kao i mi njih pa tako i naša ideja uvijek lakše pronalazi svoj put!

Ponuda uključuje: Online tečajevi - umijeće komuniciranja - 3 opcije

Opcija 1 - Moć pregovaranja

Opcija 2 - Umijeće prezentiranja

Opcija 3 - Kultura poslovnog komuniciranja


Što vam donosi edukacija "Moć pregovaranja"?

Što to neke ljude čini boljim pregovaračima od drugih? Zašto neki gotovo uvijek uspiju „dovući vodu na svoj mlin“? Jer imaju bolje razvijenu vještinu pregovaranja! Ali, ta vještina nije samo stvar predispozicija. Ona se može naučiti! Naravno, kao i učenje svake druge vještine, to zahtijeva određeno vrijeme, trud i znanja.

Iako pregovori često imaju karakteristiku sukoba interesa - mogućnost da jedna strana gubi, a druga dobiva, to ne mora uvijek biti tako. Uloga pregovora je da se postigne najbolje rješenje za obje strane. Stoga, ako pregovore promatramo kao proces rješavanja problema, onda oni mogu imati notu kreativnosti.
Cilj uspješnog pregovaranja je kreativno pronaći rješenja koja osiguravaju:
najbolji mogući ishod za vaš posao; zadovoljne klijente koji su sretni što posluju s vama i žele nastaviti to poslovanje; reputaciju tvrdog pregovarača, ali vrijednog poštovanja.

U ovoj edukaciji izložit ćemo osnovne elemente pregovora koji su vam potrebni u poslovnom i privatnom životu. Iskoristite ta znanja, vježbajte i postanite vrsni pregovarači.

Što vam donosi edukacija "Umijeće prezentiranja"?

Prezentacije nisu predavanja. U današnjm svijetu prezentacije su, kao i izvještaji, naprosto način komunikacije kojim se ideje, informacije i postignuća prenose grupama. I to moćan način, ali i vještina koja se može - naučiti.
Kako se provodi prezentacija? 

U ograničenom trajanju (unaprijed utvrđenom/dogovorenom vremenu);

Po određenim pravilima (dogovorena tema, predstavljanje prezentera, vremenska kontrola, s pauzom ili bez...);
Uz ispunjavanje odgovarajućih tehničkih uvjeta (prostor, audio-tehnika/ozvučenje po potrebi, osvjetljenje...);
Uz korištenje vizualizacije i diskusijskih tehnika (prezentacijska tehnika, komunikacija sa slušateljstvom).

Pružanje detaljnih informacija nije namjena prezentacije. Prezentacijama se slušatelje informira o ključnim inicijativama, promjenama, itd., a ukoliko je potrebno upoznati ih s detaljima, za to se koristi pisana komunikacija.


Što vam donosi edukacija "Kultura poslovnog komuniciranja"?

Uspjeh u poslu zasigurno ovisi o kvaliteti određenog posla, dobrom proizvodu ili besprijekornoj usluzi. Ali, dobra komunikacija je presudna. Naravno, svi se slažemo s tom tvrdnjom koju potkrepljuju brojna eminentna istraživanja isto tako eminentnih stručnjaka. Iako znamo vrijednost komunikacijskih vještina, još uvijek se samo rijetki od nas mogu njima i pohvaliti.

Naše komunikacijske vještine su još uvijek prilično slabe. Potvrđuju to, primjerice, brojni poslovni nesporazumi, nedovoljno jasna i neorganizirana komunikacija koja rezultira zakašnjelim donošenjem odluka, nerazumijevanje iz različitih razloga (neslušanje kolega na sastanku, loše prenesena informacija, nevješto napisan e-mail…).Danas je teško i razmišljati o poslu ne znamo li komunicirati.

Nekada se toleriralo da različiti stručnjaci izvanredno rade svoj posao, ali ne znaju o njemu progovoriti ni riječi, opisati projekt te ga, na kraju, i prodati. Danas se i od ekscentričnih genijalaca očekuje da znaju obaviti poslovni razgovor, napisati uljudan e-mail, prezentirati svoj poslovni projekt, timski surađivati. I, kako bi sve bilo još teže, sve to uz adekvatnu neverbalnu komunikaciju koja prati njihovu poruku.

Vrlo je jednostavno zaključiti zašto se danas od zaposlenika traže razvijene komunikacijske vještine - loša poslovna komunikacija je skupa!